Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 13:52:42 +0300

Tere!

Maardu Linnavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03758 aadressile Harju maakond, Maardu linn, Saha-Loo tee 1// L3 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Iru 110/10 kV alajaama 110 kV jaotlasse lahtri 
lisamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26980921>  (menetlus nr: 
428662), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Maardu Linnavalitsus) või menetleja (VIKTOR BERESNEV) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister